Održavanje higijene u poslovnim prostorijama
Još jedna od ponuda iz lepeze naših usluga i čišćenje i održavanje poslovnih objekata, kao i proizvodnih i magacinskih prostora različitih namena. Možemo da Vam garantujemo kao našem potencijalnom klijentu da Good House koristi najkvalitetniju opremu za rad, kao i visoko kvalitetna sredstva za dezinfekciju i čišćenje, koji su bezbedni i po životnu sredinu, kao i zdravlje ljudi koji barataju i rade njima.
U svakoj kancelariji ima mnogo računara, po čijim monitorima i kućištima nemilosrdno pada prašina; laptopovi, štampači, skeneri, fotokopir aparati – svi „vrište“ za uslugom čišćenja. Sa druge strane, da bi se radni sto u kancelariji valjano očistio, potrebno je sve ukloniti sa njega, a vredni radnici će posle brisanja i dezinfikovanja površine, sve vratiti na svoje mesto kao što je i bilo. Pored toga, biće dezinfikovane i kvake, prekidači, telefoni… Cveće koje se nalazi unutar vaše kancelarije posebno voli da skuplja prašinu, koja se nalazi na svakom njegovom listu. Možete vi to obrisati i sami, za pet minuta, ali to neće biti detaljno i pedantno kao kada tim profesionalnog servisa očisti list po list vašeg cveća. Slike na zidovima, svakako upotpunjuju atmosferu u kancelarijskom prostoru, ali istovremeno i one skupljaju male, sive čestice, pa će morati da budu detaljno prebrisane. Toaleti, koje koriste svi zaposleni, moraju da odišu svežinom i da mirišu osvežavajuće. Uz pomoć adekvatnih sredstava takav efekat će se postići nakon detaljnog pranja i dezinfekcije. Podovi u kancelarijama obično su drveni, ali mogu biti i od mermera, granita, PVC podovi i slično. Oni se mogu dubinski oprati, i tu se misli na meke podne obloge, ili mašinski, kada se vrši i voskiranje tvrdih podnih obloga, tako da će vam to biti drugo „ogledalo“, ali koje se nalazi na podu.
Zavese koje se koriste u kancelarijama, najčešće su trakaste ili venecijaneri. Njih je inače teško očistiti bez profesionalne opreme, tako da su vam svakako neophodne usluge servisa za čićenje. Kada vam tim za održavanje poslovnih prostora i kancelarija po prvi put dođe na adresu, najčešće se radi generalno čišćenje, nakon čega samo sledi održavanje. To je sve po dogovoru, možete ugovoriti da tim dolazi dva puta nedeljno ili jednom sedmično, te par puta mesečno ili kvartalno. Naravno, usluge servisa za čišćenje i održavanje kancelarija možete iskoristiti i jednokratno, na primer, nakon krečenja kancelarije ili jednostavno želite generalno spremanje poslovnog prostora.